Piedāvātie fragmenti rakstu rakstīšanā

Kas ir piedāvāti fragmenti rakstu rakstīšanā meklētājprogrammu optimizācijai

Piedāvātie fragmenti ir meklēšanas rezultātu veids, kas tiek rādīts meklētājprogrammas rezultātu lapas (SERP) augšdaļā un sniedz īsu satura kopsavilkumu, kas atbild uz lietotāja vaicājumu.

Tos sauc arī par “nulles pozīcijas” rezultātiem, jo tie tiek rādīti virs pirmā dabiskās meklēšanas rezultāta. Optimizēšana piedāvātajiem fragmentiem var palīdzēt uzlabot zīmola reputāciju un veicināt dabisko datplūsmu. Šeit ir daži padomi, kā optimizēt piedāvātos fragmentus:

  1. Izprotiet pieejamo piedāvāto fragmentu veidus: ir četru veidu piedāvātie fragmenti: rindkopa, saraksts, tabula un video. Izpratne par dažādiem piedāvāto fragmentu veidiem var palīdzēt izveidot saturu, kas, visticamāk, tiks piedāvāts.
  2. Izmantojiet garo asti un jautājumiem līdzīgu atslēgvārdu stratēģiju: Piedāvātos fragmentus bieži aktivizē garās astes un jautājumiem līdzīgi atslēgvārdi. Izmantojiet šāda veida atslēgvārdus savā saturā, lai palielinātu izredzes tikt rādītam.
  3. Pilnībā definējiet tēmu: pārliecinieties, vai jūsu saturs pilnībā atbild uz lietotāja vaicājumu. Tas nozīmē sniegt izsmeļošu atbildi, kas aptver visus tēmas aspektus.
  4. Atbilst piedāvātā fragmenta formātam: skatiet sava mērķa atslēgvārda piedāvātā fragmenta formātu un mēģiniet to saskaņot savā saturā. Piemēram, ja piedāvātais fragments ir saraksts, izveidojiet sarakstu savā saturā.
  5. Nosakiet prioritāti, ierindojoties pirmajā pieciniekā: Piedāvātie fragmenti parasti tiek ņemti no pieciem labākajiem dabiskās meklēšanas rezultātiem. Tātad, ja jūs jau atrodaties pirmajā pieciniekā, jums ir lielākas izredzes tikt rādītam.
  6. Neizmantojiet savu zīmola nosaukumu: izvairieties no sava zīmola nosaukuma izmantošanas saturā, kuru vēlaties rādīt. Google dod priekšroku saturam, kas ir informatīvs un objektīvs.
  7. Nelietojiet pirmās personas valodu: savā saturā nelietojiet pirmās personas valodu. Tā vietā izmantojiet trešās personas valodu, lai saturs būtu informatīvāks un objektīvāks.
  8. Mērogojiet piedāvātos fragmentus: kad esat optimizējis vienu piedāvāto fragmentu, mēģiniet optimizēt citiem. Tas var palīdzēt palielināt jūsu redzamību un piesaistīt vietnei vairāk trafika.
  9. Atjauniniet metatagus: pārliecinieties, vai jūsu metatagi ir atjaunināti un precīzi atspoguļo jūsu lapas saturu. Tas var palīdzēt uzņēmumam Google izprast jūsu satura būtību un palielināt jūsu izredzes tikt rādītam.

Optimizēšana piedāvātajiem fragmentiem var palīdzēt uzlabot zīmola reputāciju un palielināt dabisko datplūsmu. Lai optimizētu piedāvātos fragmentus, jums vajadzētu saprast pieejamo piedāvāto fragmentu veidus, izmantot garu un uz jautājumu līdzīgu atslēgvārdu stratēģiju, pilnībā definēt tēmu, saskaņot piedāvātā fragmenta formātu, noteikt prioritāti, kad esat pirmajā pieciniekā, izvairīties no zīmola nosaukumu, nelietojiet pirmās personas valodu, mērogojiet piedāvātos fragmentus un atjauniniet metatagus.

Ievērojot šos padomus, varat palielināt savas iespējas tikt piedāvātam un piesaistīt savai vietnei vairāk trafika. Paziņojiet man, ja jums ir vēl kādi jautājumi!

Kā pārbaudīt, vai manā saturā ir piedāvātie fragmenti

Lai pārbaudītu, vai jūsu saturs tiek piedāvāts, varat izmantot bezmaksas satura pārbaudes rīki kas var novērtēt jūsu satura kvalitāti un efektivitāti. Šeit ir daži rīki, kas var jums palīdzēt:

  1. Iedarbība: šajā vietnē ir pieejams bezmaksas satura pārbaudes rīku saraksts, kas var palīdzēt novērtēt jūsu satura kvalitāti. Varat izmantot šos rīkus, lai novērtētu savu nosaukumu efektivitāti, pārbaudītu satura lasāmību un veiktu citas darbības¹.
  2. Ahrefs: Ahrefs ir populārs SEO rīks, kas var palīdzēt pārbaudīt, vai jūsu saturs tiek rādīts. Varat ievadīt savu domēna nosaukumu meklēšanas joslā, pāriet uz dabisko atslēgvārdu pārskatu, noklikšķināt uz SERP funkciju filtra, nolaižamajā izvēlnē atlasīt Piedāvātais fragments un noklikšķināt uz Lietot. Pēc tam pievienojiet pozīcijas filtru no 1 līdz 1 un nospiediet Apply².
  3. Google Search Console: Google Search Console ir bezmaksas rīks, kas var palīdzēt pārraudzīt jūsu vietnes veiktspēju Google meklēšanas rezultātos. Varat to izmantot, lai pārbaudītu, vai jūsu saturs tiek piedāvāts, atverot veiktspējas pārskatu, atlasot cilni Lapas un meklējot meklēšanas izskatu “Piedāvātais fragments”³.

Apskatiet šīs atsauces

(1) Google piedāvātie fragmenti: kā panākt, lai jūsu saturs tiktu parādīts. https://contentmarketinginstitute.com/articles/google-featured-snippets.
(2) Piedāvātie fragmenti: saīsne Google augšpusē — Ahrefs. https://ahrefs.com/blog/featured-snippets/.
(3) Kā iegūt piedāvātos fragmentus, lai palielinātu satiksmi — Kinsta. https://kinsta.com/blog/featured-snippets/.
(4) Piedāvātie fragmenti un jūsu vietne | Google meklēšanas centrs… https://developers.google.com/search/docs/appearance/featured-snippets.

Autors

LV